Frågor & Svar

Kan ni byta linda på min klubba? - Ja, det gör vi gärna om ni köper lindan av ASSIST!
VI uppskattar om ni hjälper oss att ta bort den gamla lindan!


Jag vill byta bladet på klubban jag ska köpa? -  
På klubbor till ordinarie pris kan du välja ett annat blad utan kostnad, men om det är en reaklubba så måste du köpa det nya bladet, men vi byter det gärna åt dig!
Skriv i meddelanderutan i kassan vilket blad du vill byta till!


Jag har en rabattkod, men den fungerar inte?
- Oftast gäller rabattkoden inte om varan redan är prissänkt alltså är en reaprodukt eller något från din klubbkonfektion!


Hur lång leveranstid har ni? - Vanligtvis 2-3 arbetsdagar!

Hur lång leveranstid har ni på matchställen som man kan beställa på sidan? - Här är leveranstiden ca 10 arbetsdagar!

Kostar frakten alltid 49:-? - Nej, om du handlar för mer än 999:- så bjuder vi på frakten!


Hur lång klubba behöver jag?
- På denna länk hittar du allt du behöver veta! ⇨ Här!


Klubban är lite för lång, kan ni kapa den? - Ja, vi kapar gärna din klubba, läs mer ⇨ Här!


Hur funkar det med returer?
- I korthet, om Assist gör fel, står Assist för alla fraktkostnader. Men om du tex beställer en röd, men vill byta till en blå, så delar vi på frakten, du betalar returen och Assist står för frakten tillbaka till dig!


Jag vill skicka tillbaka en vara, vad har ni för adress för returer? 
Assist Stockholms Innebandybutik
Storsätragränd 6
127 39 SKÄRHOLMEN


Har du frågor?
Skicka ett mail till info@assist.se så ser du snart svaret här!