Information
Frågor & Svar
Var kan jag hitta information om min faktura? - Hos Collector kundservice hittar du all information du behöver!
Collector kundservice: 010-161 01 00
Till Collector kundservice!
Kan jag dela upp betalningen? - Ja, du kan både välja betala senare eller att dela upp betalningen när du kommer till kassan!
Har ni öppet köp? - Ja 60 dagars bytesrätt, 30 dagars öppet köp!
Kan ni byta linda på min klubba? - Ja, det gör vi gärna om ni köper lindan av ASSIST!
VI uppskattar om ni hjälper oss att ta bort den gamla lindan!
Jag vill byta bladet på klubban jag ska köpa? - Köp klubban hos oss och få 100:- rabatt på bladet du vill byta till!
Vi hjälper självklart till att skruva på det nya bladet.
Jag har en rabattkod, men den fungerar inte? - Oftast gäller rabattkoden inte om varan redan är prissänkt alltså är en reaprodukt eller något från din klubbkonfektion!
Hur lång leveranstid har ni? - Vanligtvis 2-3 arbetsdagar!
Hur lång leveranstid har ni på matchställen som man kan beställa på sidan? - Här är leveranstiden ca 10 - 15 arbetsdagar!
Kostar frakten alltid 49:-? - Nej, om du handlar för mer än 1000:- så bjuder vi på frakten!
Hur lång klubba behöver jag? - På denna länk hittar du allt du behöver veta! ⇨ Här!
Klubban är lite för lång, kan ni kapa den? - Ja, vi kapar gärna din klubba, läs mer ⇨ Här!
Hur funkar det med returer? - I korthet, om Assist gör fel, står Assist för alla fraktkostnader. Men om du tex beställer en röd, men vill byta till en blå, så delar vi på frakten, du betalar returen och Assist står för frakten tillbaka till dig!
Jag vill skicka tillbaka en vara, vad har ni för adress för returer?
Assist Stockholms Innebandybutik
Storsätragränd 6
127 39 SKÄRHOLMEN
Har du frågor?
Skicka ett mail till info@assist.se så ser du snart svaret här!