Frågor & Svar

Jag vill handla nu, men betala först 30/1 2018, är det möjligt? - Ja, om du väljer Klarnas "Handla nu - Betala i slutet av januari!" när du kommer till kassan!

Jag vill handla julklappar, hur länge har jag öppet köp? - Så här före jul har Assist öppet köp t.o.m 15/1 2018.

Jag har en rabattkod, men den fungerar inte? - Oftast gäller rabattkoden inte om varan redan är prissänkt alltså är en reaprodukt eller något från din klubbkonfektion!


Jag kommer inte vidare till betalsidan och kan inte handla?
- Ibland upplever vi problem med "Explorer", pröva att beställa igen med en annan webläsare, så brukar det gå bra!


Hur lång leveranstid har ni? - Vanligtvis 2-3 arbetsdagar!

Hur lång leveranstid har ni på matchställen som man kan beställa på sidan? - Här är leveranstiden ca 10 arbetsdagar!

Kostar frakten alltid 49:-? - Nej, om du handlar för mer än 999:- så bjuder vi på frakten!


Hur lång klubba behöver jag?
- På denna länk hittar du allt du behöver veta! ⇨ Här!


Hur funkar det med returer?
- I korthet, om Assist gör fel, står Assist för alla fraktkostnader. Men om du tex beställer en röd, men vill byta till en blå, så delar vi på frakten, du betalar returen och Assist står för frakten tillbaka till dig!


Jag vill skicka tillbaka en vara, vad har ni för adress för returer?
Assist Stockholms Innebandybutik
Storsätragränd 6
127 39 SKÄRHOLMEN


Har du frågor?
Skicka ett mail till info@assist.se så ser du snart svaret här!